XARRADA D’ÀNGEL PASQUAL SOBRE EL TREBALL DE RECERCA

El passat dijous 4 de novembre, l’historiador i tècnic del Museu del Mar Àngel Pasqual va realitzar una xarrada als alumnes de 2n de batxillerat per orientar-los en la tasca del treball de recerca. Àngel va guiar i aconsellar els alumnes sobre els criteris a seguir per elaborar un treball amb rigor i qualitat. Va destacar els diferents apartats que ha de tenir un treball d’aquestes característiques  i va fer reflexionar els alumnes sobre la importància de contrastar la informació i fer una recerca responsable.(N. Borràs)