VISITA DE L’ARXIVER MUNICIPAL A L’INSTITUT ELS ALFACS.

Guillem Garriga
L’última setmana de gener, l’arxiver municipal del nostre municipi va visitar l’institut. Jordi Enfedaque ens va fer una xarrada sobre la seua feina als dos grups de 1r de batxillerat.
Com ja és costum al començar a cursar el primer curs de postobligatori  també has de començar a escalfar màquines per a realitzar el treball de recerca, per aquesta raó l’institut realitza una sèrie de xarrades per assessorar l’alumnat de batxillerat.  La finalitat de la xarrada era fer veure a tot l’alumnat la importància que arriba a tindre l’arxiu municipal del poble. Va explicar-nos tots el recursos que ell ens podia aportar per a facilitar-nos la realització del Treball de Recerca. Ens va explicar que podíem trobar els primer documents guardats del poble fins a col.leccions donades per habitants del poble. Jordi es va prestar a ajudar-nos amb tot el que li estava a l’abast i obrint-nos les portes de l’arxiu municipal del nostre poble per a poder realitzar qualsevol tasca del nostre treball.
Esperem que aquesta xarrada es pugui repetir tots els anys per als futurs alumnes de 1r de Batxillerat, ja que és de gran ajuda per a realitzar els primers passos del Treball de Recerca.