Visita al Cosmocaixa

El dimarts 20 de desembre de 2022 l’alumnat de 1r de batxillerat va visitar el museu de la ciència de Barcelona, Cosmocaixa acompanyats pels professors del departament de ciències experimentals Maite Bort, Martín Caballero i Milena Rot. Van fer un recorregut pel museu i una sessió al seu planetari. El departament de ciències experimentals considera imprescindible que durant el seu període escolar l’alumnat visite un museu de la ciència i un planetari per tal de donar a conéixer uns dels principals mitjans de comunicació científica interactiva. Posteriorment es van traslladar al Parc Güell on van fer un recorregut per complementar la visita del matí amb una obra d’art a l’aire lliure com és el Parc Güell.