Visita a l’empresa C.R.E.O., experiència emprenedora d’èxit

9 de novembre de 2021

L’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa Àmbit Turístic visita l’empresa C.R.E.O. de Tortosa, una experiència emprenedora d’èxit del territori.

C.R.E.O. és una empresa familiar amb més de 80 anys d’història. La visita consisteix en una presentació de l’evolució de l’empresa al llarg del temps i de com ha hagut d’innovar i d’especialitzar-se per a poder competir al mercat i convertir-se en un model de negoci d’èxit. L’alumnat va poder veure l’experiència emprenedora de primera mà amb l’explicació de l’estratègia de producció i de màrqueting que segueix l’empresa, així com amb la visita a les instal·lacions i un tast del producte.

Gràcies per transmetre’ns els valors emprenedors que us fan triomfar dins del sector de la xocolata!