Ruta emprenedora al Saló Nàutic de Barcelona per a l’alumnat de Cicles Formatius

13 d’octubre de 2021

L’equip de Cicles Formatius de l’institut va gaudir d’una jornada emprenedora al Saló Nàutic de Barcelona. El Saló Nàutic és un esdeveniment líder de la nàutica del territori i un dels més importants d’Europa, ubicat al Port Vell de la ciutat, va reunir enguany 184 expositors i més de 500 embarcacions de les quals va poder gaudir i aprendre el nostre alumnat.

L’alumnat del Departament de Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo va aprofundir els seus coneixements emprenedors en marina tradicional, en embarcacions de luxe  i en motors de tot tipus d’embarcacions. Pel que fa a l’alumnat de Gestió Administrativa Àmbit Turístic, van visitar emprenedors d’èxit del sector que els van presentar idees de negoci innovadores que els ajudaran a desenvolupar el seu projecte d’Empresa a l’Aula que realitzen a segon curs.

En definitiva, podem valorar la jornada molt positivament ja que engloba negoci amb innovació i dota a l’alumnat de valors emprenedors com la iniciativa, creativitat i habilitats comunicatives.