VI CONCURS DE MICRORELATS DE TERROR I IV D’IL·LUSTRACIONS DE TERROR

Un curs més, la biblioteca del nostre institut, amb col·laboració amb els departaments de llengües i d’educació visual i plàstica, convoca el concurs de microrelats i il·lustracions de terror. Tot seguit us adjuntem les bases de participació d’aquesta sisena edició del concurs de microrelats i la quarta edició del concurs d’il·lustracions de terror:

VI CONCURS DE MICRORELATS I IV D’IL•LUSTRACIONS DE TERROR

1) Participants:
El concurs està adreçat a tot l’alumnat d’ESO del nostre institut.

2) Condicions del microrelat:
● Ha de ser original i inèdit (que no s’hagi difós en cap mitjà, ni hagi guanyat cap premi).
● Ha d’estar escrit en català, castellà, anglès o francès.
● Extensió entre 120 i 150 paraules.
● La temàtica de les obres ha d’estar orientada al suspens i al terror.
● Tots els relats han d’incloure significativament en algun moment les paraules següents:
– “RAIG”
– “PRESSENTIR”
– “SUAU”
● Aquestes paraules també han d’aparèixer si el text està escrit en castellà, anglès o francès. Traduïts a la llengua respectiva.

3) Condicions de la il•lustració:
● Ha de ser original i inèdita (que no s’hagi difós en cap mitjà, ni hagi guanyat cap premi).
● El format ha de ser DIN A4 vertical.
● La tècnica és lliure i el suport pot ser digital o paper.
● La temàtica de les obres ha d’estar orientada al suspens i al terror.
● La imatge no pot contenir text.
● La imatge guanyadora serà l’escollida per fer el cartell del curs vinent.

4) Forma i termini de participació:
Les obres s’enviaran fins al 8 de novembre:
1. Com a document adjunt per correu electrònic a biblioteca@insalfacs.cat. Al cos del correu ha de constar el vostre nom i cognoms, llengua, curs i grup.
2. O bé en un sobre tancat a la persona encarregada de biblioteca els dilluns i els dijous al 1r pati. Al sobre ha de constar el vostre nom i cognoms, llengua, curs i grup.

5) Jurat:
Professorat dels diferents departaments (català, castellà, anglès, francès i educació visual i plàstica).

6) Premis:
Els premis consistiran en material escolar.

7) Difusió dels treballs:
Es poden penjar al web de l’institut. El veredicte final es farà la setmana abans de Nadal. Els guanyadors hauran d’estar disposats a fer una lectura en veu alta i dramatitzada dels seus treballs a la biblioteca.

Us animem a participar-hi !