V CONCURS DE MICRORELATS I IL·LUSTRACIONS DE TERROR

VEURE FOTOS

Guanyadora il·lustració terror
El passat 21 de desembre a la biblioteca del nostre institut es va fer la lectura i l’entrega de premis del V concurs de microrelats i il·lustracions de terror. Tot i les circumstàncies de la pandèmia hem d’agrair la gran participació d’alumnes en el concurs, sobretot, en la modalitat de llengua catalana.

També cal destacar la millora en la qualitat dels treballs. A  mesura que passen els anys en aquest concurs hem observat una gran millora en les tècniques de redacció d’aquest tipus de text. Els alumnes han aconseguit crear intriga i captivar els lectors.

Només ens queda felicitar a tots els departaments col·laboradors i, sobretot, l’alumnat guanyador.