Setmana Verda (8-12 abril)

La setmana del 8-12 d’abril vam dur a terme a l’institut diverses activitats emmarcades dins la celebració de la setmana verda.

L’acció principal va ser el foment de la mobilitat sostenible entre la comunitat escolar. Així, diversos delegats verds es van situar en 4 punts d’accés a l’institut per controlar l’alumnat que venia a peu o en bicicleta al centre per elaborar el llistat d’alumnat col·laborador de la campanya de mobilitat sostenible que participaria el divendres ala sortida en bicicleta als Ullals de Baltasar. Una seixantena llarga d’alumnes d’ESO van participar en la campanya. Quaranta-set d’aquests alumnes, de 1r i 2n d’ESO, van fer la sortida. Feia goig veure el pàrquing de bicicletes amb una vintena de bicicletes. Prèviament, dilluns a la tarda, es va oferir a l’alumnat un taller per posar a punt les bicicletes.

El divendres 12 també es va fer una demostració i prova de patinets i bicicletes elèctriques cedides per l’empresa Nàutica Alfacs a la qual volem agrair l’ajuda  prestada. Tot l’alumnat d’ESO que havia participat en la campanya de mobilitat sostenible  i el professorat van poder provar els vehicles.

Finalment  el divendres 12, organitzat pels alumnes de l’optativa de 4t d’ESO “projecte natura” del professor Jordi Mulet, es va fer l’esmorzar sense residus on es convidava a suc i/o cafè a l’alumnat que portava esmorzar en carmanyola o boc&roll.

Podeu consultar un àlbum amb totes les fotos aquí.