Els alumnes de segon d’ESO canten amb Joan Rovira

Text i fotografia: Isabel Asensi

El dia 22 de novembre de 2018, els alumnes de l’Institut Els Alfacs van participar en  la cantada organitzada per la regidoria d’Ensenyament de la localitat. A diferència d’anys anteriors, aquest curs han estat els alumnes de segon d’ESO del nostre institut, i no els de primer, els que han participat en aquest acte.

Després d’unes setmanes treballant les cançons a classe de música, els alumnes van assajar a la plaça del Cóc amb els alumnes de sisè de primària i segon d’ESO dels altres centre de la localitat. A més de l’Himne de Sant Carles de la Ràpita, amb música de J. Amela i text de J. Torné, en aquesta ocasió, els alumnes van interpretar dues cançons del cantautor Joan Rovira. Les cançons escollides van ser Lo meu riu i Quatre amics.

La sorpresa de la diada va ser la presència del cantautor en l’acte, que els alumnes desconeixien, donat que no va ser confirmada fins al darrer moment. Els alumnes es van mostrar encantats de poder cantar amb l’intèrpret i ho van gaudir de valent.

Ja és la tercera edició d’aquesta iniciativa i aquest cop el públic es va incrementar, ja que a part dels familiars que es van apropar a veure els participants de la cantada, també hi havia alumnes de cinquè de primària de la localitat.

Des d’aquestes línies volem agrair l’esforç de tots els participants a l’acte -cantaires, mestres i professors, organització, equip tècnic i, com no, de Joan Rovira- per fer possible aquesta entranyable activitat cultural.

Aquí teniu una instantània dels alumnes de l’institut moments abans de començar a cantar.