SETMANA EUROPEA DE PREVENCIÓ DE RESIDUS

El grup d’Escoles Verdes ha organitzat una sèrie d’activitats per a treballar-les amb l’alumnat. L’objectiu és que cal conscienciar-los a reduir i reutilitzar els envasos i també a emprar els embolcalls més adequats per als aliments. Aquestes accions s’inclouen dintre de la Setmana Europea de Prevenció de Residus promoguda per l’Agència Catalana de Consum. A la sala de reunions hi ha una petita mostra d’envasos i recipients que s’utilitzaven antigament. Com a dada curiosa veureu les fulles de figa que al mercat de la Ràpita es feien servir per despatxar el peix. Esperem que l’alumnat col·labore aportant estris i explicacions de la gent més gran.