SERVEI COMUNITARI

Joana Toro i Mamen Garcia
En aquest enllaç  https://padlet.com/jtoro25/teurofs2vvr3uup  podeu trobar alguns d’aquests vídeos.
Els alumnes de 4t d’ESO ja han acabat el programa de Servei Comunitari realitzat el trimestre passat. Enguany han fet vídeos com a campanyes de sensibilització dels seus projectes.
Els alumnes de 4t d’ESO han participat un curs més en el programa de Servei Comunitari. Enguany aquest programa ha patit modificacions davant la impossibilitat d’accedir presencialment a les entitats col·laboradores. Malgrat les dificultats, el nostre alumnat ha pogut  treballar en els diferents projectes:
     – Campanya de sensibilització dels problemes mediambientals
     – La importància de la lectura
     – La pobresa alimentària
     – El Parc de Nadal