GUILLEM GARRIGA TOMÀS DISSENYADOR DE MOTOS HONDA RECONEGUT

Vídeo del disseny de l’Honda CR Dakar Proto.

El nostre exalumne Guillem Garriga Tomàs i fill de la companya Carme Tomàs és l’autor d’un disseny innovador i arriscat de motocicleta i sembla que no és ciència-ficció. Guillem Garriga és graduat  en el Títol Superior en Disseny de Transport de l’IED Barcelona i es dedica amb passió i una habilitat extraordinària al disseny de motocicletes. De fet, ha estat notícia que la marca Honda ha apostat per un disseny totalment revolucionari que ha proposat Garriga dintre del seu treball de final d’estudis que esdevé tota una visió de futur en el camp de la competició de les dues rodes.

Així, Guillem Garriga va focalitzar el seu disseny a la marca Honda arran de la seva etapa de pràctiques en Honda R&D, la qual es va oferir a patrocinar la realització de la seva tesi. La col·laboració de Garriga com a estudiant a Honda data del 2018 que va ser seleccionat per a realitzar les seves pràctiques després de guanyar l’Honda Design Competition – Reinvent the Concept of Fun i en el qual va comptar amb Valerio Aiello com a part del jurat.

El que planteja Guillem Garriga és una moto 100% elèctrica i amb bateries recarregables i extraïbles que substituteixen el dipòsit de combustible per a competir al Dakar possiblement del 2030. A més, la moto Honda CR Dakar Proto porta una càmara GoPro integrada per a seguir en primera persona la conducció del pilot.

Es tracta d’una notícia mundial i que els mitjans de comunicació de més prestigi d’aquest àmbit recullen com a una notícia del tot reveladora.

Des de l’institut Els Alfacs, donem la nostra sincera enhorabona a Guillem i a la seua família, ja que ens satisfà aquesta fita aconseguida per un exalumne que de ben menut ja mostrava la seua destresa a l’hora de dissenyar motocicletes i també el volem rememorar com a alumne premiat en el seu treball de recerca per l’IDECE.