SERVEI COMUNITARI: CUIDEM EL NOSTRE ENTORN

Divendres 15 de novembre , els alumnes de 4t d’ESO de Cultura i Valors que realitzen el Servei Comunitari de “Cuidem el nostre entorn” van rebre la visita del tècnic del Parc Natural del Delta de l’Ebre, David Mauri. Des del 2017, el Parc Natural del Delta de l’Ebre participa en el projecte ACT4LITTER. Amb aquest projecte es treballa en la lluita contra la contaminació dels ecosistemes de la Mediterrània i, dins d’aquest projecte es troba el Parc Natural de l’Ebre que ha estat una de les 10 àrees marines protegides escollides per a participar a tota la Mediterrània.

La jornada del dissabte 16 de novembre a la platja del Trabucador per part de l’alumnat de l’INS Els Alfacs ha servit per divulgar-los la problemàtica de la brossa marina que afecta en aquesta zona del delta.

El 90% de la brossa recollida per l’alumnat són plàstics i la majoria d’origen desconegut. Els tècnics avisen que entre els mals hàbits domèstics i l’erosió en microplàstics de la brossa, acabarem incorporant aquest material a la cadena alimentària.

Informe del recull de la brossa, cliqueu aquí.