SEGELL DE QUALITAT ATORGAT AL PROJECTE ETWINNING “CHILDREN”

Una vegada més el treball i l’esforç del nostre alumnat ha estat reconegut amb el Segell de Qualitat eTwinning. Aquesta vegada ha estat el nostre projecte eTwinning “Children” portat a terme dintre de la matèria de llengua estrangera anglès per 17 estudiants del grup 2n ESO A al llarg del curs passat 2020-21.

Enhorabona a l’alumnat de 2n ESO A 2020-21 implicat al projecte!!!

Voldria agrair una vegada més a les famílies i a l’alumnat per la seva col·laboració i implicació als projectes que els proposem des del nostre centre. De la mateixa manera, aprofito per agrair a l’equip directiu el seu suport i confiança en el professorat que engeguem projectes enriquidors per al nostre alumnat. Tot i ser una tasca encara més complicada per la situació de la pandèmia, pensem que són part vital del procés d’aprenentatge de l’alumnat i esperem poder seguir amb aquesta línia de treball al curs present.