eBook del PROJECTE eTWINNING CHILDREN

Tot i la situació que hem viscut degut a la pandèmia Covid19, aquest curs el DEPARTAMENT DE LLENGÜES ESTRANGERES també hem seguit apostant pels projectes eTwinning.

Així, aquest curs, amb el projecte anomenat Children l’alumnat va poder aprofundir en la pràctica escrita i oral de la llengua anglesa i, al mateix temps, millorar les competències digital i ciutadana. La participació  va ser voluntària i un total de 17 estudiants del 25 que formaven el grup de 2n d’ESO A van participar-hi.

Vam treballar amb dos grups d’alumnat d’Itàlia, un de Turquia, un de Polònia i, com a novetat, un de la República Xeca.

Els estudiants van aprendre sobre els drets dels infants al llarg de la història tot emprant l’anglès i les tecnologies. Van utilitzar la llengua anglesa per: -Comunicar-se i posar-se en contacte amb estudiants de l’altra cultura / país per conèixer les diferències generals en els estils de vida.- Millorar les habilitats d’escriptura / conversa i comprensió auditiva / lectura a través de les diferents tasques que van produir- Investigar i recopilar informació sobre cultura general i els drets dels infants, en particular, dels països socis i els seus.- Fomentar la tolerància, la solidaritat, el treball en grup i la sensació de ser ciutadà europeu.- Ús de les TIC.

Aquí teniu el resultat final, un eBook amb un recull dels treballs més rellevants realitzats per l’alumnat que hi va participar.

Ebook Children, The eTwinning Issue