SANT JORDI 2024

Aquest any aprofitarem la diada de Sant Jordi per celebrar els 100 anys del naixement de Vicent Andrés Estellés.

El gran renovador de la poesia valenciana després d’Ausiàs March, ha estat Vicent Andrés Estellés. Caracteritzat per un estil únic, que  durant dècades, s’ha anat identificant com la veu col·lectiva d’un poble. Joan Fuster va definir-lo com un “poeta de realitats”; i de l’experiència d’aquesta mirada sobre un lloc i una època concrets, Estellés no va deixar de reivindicar mai, per damunt de tot, el dret a l’alegria.

La seva escriptura sempre ha estat compromesa i reivindicativa d’una llengua i una cultura que ara més que mai s’han de fer útils per al poble.

Els alumnes del nostre institut estan treballant amb diferents metodologies (postals, poemes visuals, lectures dramatitzades…)  molts dels seus poemes.

Com cada any escolar, per Sant Jordi, els diferents departaments del nostre institut organitzen  un gran ventall  de concursos. A continuació en teniu les bases:

CONCURS LITERARI CATALÀ-CASTELLÀ

CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA