Resultat dels projectes eTwinning “W.W.W.” i “Cookture”

Per una banda, el treball realitzat al projecte eTwinning W.W.W. World famous Winning Women per 3r ESO CDE1 conjuntament amb alumnat d’Itàlia, Polònia i Turquia a la matèria d’anglès ha estat recollit en un llibre digital amb l’eina interactiva genial.ly. Per als qui no heu llegit mai una publicació amb genial.ly, no us oblideu de clicar amb el ratolí a sobre de totes les petites icones que anireu trobant, cadascuna amaga més informació.

Per una altra banda, les receptes escrites o en vídeo de l’alumnat de 4t ESO D, que va participar al projecte eTwinning Cookture amb alumnat de Grècia i Itàlia, han estat recollides a un llibre digital també.

Els podeu llegir aquí: