Programa Apilo

Des de la comissió d’Escoles Verdes amb la col·laboració del departament de socials i tot l’alumnat hem engegat el programa Apilo per tal de recollir bateries de mòbil, de portàtil i piles en general a fi que no malmeten el medi ambient.. Hem posat un contenidor (en forma de coet) a l’entrada del centre. Estarà permanentment, però el 18 d’abril passaran a buidar-lo i en funció de la quantitat recollida podem guanyar un concurs (3ª edició del concurs Apilo) amb premis que van dels 1000 als 2500€ en material per al centre. Així doncs us animem a participar tant per motius estrictament ecològics com per tal de guanyar el concurs.