Participem en el Fòrum d’Escoles Verdes

Anna Añó Luna

Cinc alumnes de 1r d’ESO (Nerea Stoycheva, Maria Salvadó, Agustí Moretó, Khadeja Khelfi i Gabriel Maciel) han participat en el Fòrum d’Escoles Verdes de les Terres de l’Ebre, representant cadascun el seu grup-classe. El fòrum és un espai de trobada entre els centres que formen part del programa Escoles Verdes, on s’aprèn sobre sostenibilitat i es comparteixen les diferents experiències que fa cadascú. Els representants després expliquen allò que han après i vist al seu grup.

El nostre institut va mostrar el projecte “Tinguem cura del planeta” que estem realitzant dins la matèria Projectes de l’Àmbit Científic. En ell l’alumnat detecta un problema ambiental a solucionar en el seu municipi i dissenya actuacions per a millorar-lo, que després durà a terme. Els centres que participem a tota Catalunya farem una trobada virtual i una altra presencial per compartir les experiències i els resultats. A més també hi ha trobades estatals cada dos anys i internacionals (aproximadament cada 10 anys). Estem molt il·lusionats de participar-hi!