MICRORELATS AMB SERGI CAMBRILS

Divendres passat els alumnes de 1r i 2n d’ESO van poder gaudir d’una xarrada de l’escriptor peniscolà Sergi Cambrils, autor de Tropecientas trompas i Esos dichosos dichos. Sergi Cambrils és llicenciat en Belles arts i es dedica a pintar i escriure sobretot microrelats. L’autor ens va explicar les tècniques principals per tal d’aconseguir un bon relat: buscar un bon títol, no ser massa explícit amb els estats d’ànim dels personatges i suggerir més que dir, partir de petits detalls, unir idees contraposades o elements excloents i sentir un poc la història com a nostra.

Els alumnes van gaudir de valent i van poder preguntar-li tot de dubtes i de curiositats. L’activitat ha estat promocionada per l’AFA de l’INS Els Alfacs.