MARATÓ DE SANG

Els alumnes de 1r de batxillerat que són membres del Club de lectura de poesia de la biblioteca Sebastià Juan Arbó de la Ràpita i els alumnes de la matèria de modalitat de Literatura Catalana de 2n de batxillerat van col·laborar en l’acte de la Marató de Sang del dia 17 de novembre al Pavelló Firal de la Ràpita. L’acte va consistir en un recital de poemes d’autors diversos del territori, entre altres, i vam poder gaudir de la presència del poeta Joan Callau de l’Ametlla de Mar i del grup musical de Pii Cugat i Carlos Lupprian. Cal destacar el nivell destacable de recitació de Callau, els poemes musicats amb destresa per Cugat i Lupprian, l’entusiasme dels ràpsodes-alumnes i la implicació del públic. Els organitzadors de l’acte ens van proposar aquesta activitat per tal d’amenitzar durant 1 hora el procés solidari i tan necessari de donació de sang i plasma.