LLIURES I SENSE POR (25 NOVEMBRE)

Des del departament de Socials, s’ha participat activament en la realització d’audiovisuals vinculats amb el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones i que podeu veure al canal de comunicació InsAlfacs. També s’ha fet difusió dels hashtags #AixòÉsMasclisme en aquest canal.

Destaquem també la col·laboració de la professora Míriam Roca, l’educadora Mari Rico i l’alumnat de SIEI que han ambientat el vestíbul amb plafons de “Lliures i sense por” (extrets de l’ICD) a partir de mòbils gegants que serveixen per a la reflexió sobre qüestions de violència de gènere.

Així, amb motiu del 25 de novembre Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, des de la Regidoria de Polítiques Socials i Igualtat, s’han organitzat una sèrie d’activitats en les quals l’INS Els Alfacs participarà de manera activa.

Dilluns 23 de novembre els grups de 3r ESO A, 3r ESO B i 3r ESO C han participat en un teatre-fòrum virtual amb l’entitat NUS “Històries visibles” (els alumnes han estat asseguts amb rotllana i han anat exposant qüestions consensuades amb el grup).

Es tracta d’una companyia amb un gran bagatge en dinamitzar espais de joves on, a partir d’històries personals, se cerquen solucions i seran els mateixos alumnes que, des del consens, facilitaran noves oportunitats per resoldre el que s’anirà representant durant 1 hora i mitja.