L’EXALUMNA JOANA CARRILLO EXPLICA COM FER UN BON TREBALL DE RECERCA

El passat 1 de desembre l’ exalumna del nostre institut Joana Carrillo, estudiant de primer del grau International Business  Economics a la Universitat Pompeu Fabra, va fer una xarrada molt interessant als alumnes de primer de batxillerat sobre l’experiència que va representar per a ella l’elaboració del treball de recerca. Joana va donar una sèrie de pautes i consells als alumnes que han d’iniciar aquest treball durant el curs 17-18 i va respondre moltes preguntes que aquests li van plantejar al respecte. La xarrada va motivar molt els assistents,  va ser propera i molt interessant. Moltes gràcies Joana per la teva col·laboració!