L’ENQUADRA’T DE L’INS ELS ALFACS A CANAL 21

Mamen Garcia

Divendres 28 de maig, dos membres de l’institut van ser notícia al programa «Districte 21», presentat per Tere Valldepérez, del Canal 21 Ebre.

Sara Gavilán, guanyadora per segon any consecutiu de l’Enquadra’t , representava els alumnes que any rere any participen en aquest concurs organitzat pel departament de Ciències Socials.

Noèlia Borràs, com a cap d’estudis de l’Institut Els Alfacs, explicava la vuitena edició de l’Enquadra’t. Un concurs on els alumnes reprodueixen diverses obres pictòriques. D’una manera molt més competencial s’apropa l’art als adolescents.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *