ALUMNAT DE LES PAU

Enllaç a l’entrevista a Yuxin Jiang Li a canal 21.

Enric Chust

Els passats 8, 9, 10 i 11 de juny, els alumnes de 2n de batxillerat van fer front a les proves d’accés a la universitat. Aquestes proves, com tots els anys, van realitzar-se a la universitat Rovira i Virgili de Tortosa, on els nostres alumnes van examinar-se junt amb estudiants d’altres localitats.

Tot i els nervis habituals de cada any, no va haver-hi cap incident. De la mateixa forma que l’any passat, les proves estaven adaptades per la situació de la pandèmia que ha hagut durant tot el curs i ha dificultat la preparació dels exàmens.

Ara, els alumnes que van estar acompanyats per la coordinadora de batxillerat Mercè Izquierdo, hauran d’esperar fins al 25 de  juny per poder saber les seves qualificacions i fer la preinscripció a la universitat.