LECTURES DE TERROR I PREMIS

El passat 16 de desembre la biblioteca del nostre institut va organitzar l’acte d’entrega de premis de la 5ª edició del concurs de microrelats i il·lustracions de terror. Com cada curs, per la castanyada, la biblioteca, els departaments de llengües i el departament de visual i plàstica organitzen el concurs de relats curts i imatges de terror. Aquest curs hi ha hagut una gran participació d’alumnes de 1r i 3r d’ESO. En total s’han presentat una vuitantena de microrelats i unes seixanta imatges de terror.

Durant l’acte del dia 16, totes les guanyadores van fer una lectura interpretativa (terrorífica) del seu relat i tot seguit van rebre els premis (vals nominals amb diferents quantitats econòmiques per bescanviar en material escolar i esportiu).

Per últim, agrair la presència de dos membres de l’equip directiu i de diferents professors del jurat per assistir a l’acte. Moltes gràcies al tècnics de so, Sergi i Manel, que com cada curs fan que l’acte sigui encara més terrorífic.

I, sobretot, gràcies a tots els alumnes que han participat.