LECTURA DE MANIFEST FEMINISTA I TALLERS

Dijous 7 i divendres 8 de març i dintre de les jornades del Dia Internacional de la Dona Treballadora, diversos alumnes de l’institut Els Alfacs han participat en diferents actes de caire feminista i reivindicatius.

Així, dijous una vintena d’alumnes majoritàriament de 1r de batxillerat van assistir al taller organitzat per dues membres del col·lectiu Llibertes, Carme Abril i Cinta Arasa, organitzat per la regidoria d’Igualtat, Tu actues. Actuem Violències masclistes, mai més! Es va tracta d’un taller molt interessant participatiu, coral, reflexiu i molt apte per a realitzar en altres sessions com per exemple de tutoria.

Divendres es va llegir el manifest feminista i alguns textos de diverses autores sobretot de la literatura catalana. Els alumnes van fer una lectura emotiva i ben travada i l’assistència per part d’alumnes de l’institut fou prou significativa.

MANIFEST:https://drive.google.com/open?id=0B4rawNUhv4iaX0M1Z2I5UUx5Nk5oV0hKcXVCQ1Itb2lEWGJN