L’ALUMNA HIBA EL KOULALI PASSA A LA FINAL DE CATALUNYA DEL CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA

L’alumna Hiba El Koulali Touimi, de 1r d’ESO A,  ha passat a la final de Catalunya del Certamen Concurs de lectura en veu alta. Com tots els cursos el nostre institut participa en aquest Certamen. Aquest curs, a la semifinal territorial es va presentar Hiba en la categoria de Corsaris (1r i 2n d’ESO) i Laia Obiol, Iris Carrillo i Sergi Navarro en la categoria Tropa de Corsaris (3r i 4t D’ESO). Val a dir que és un concurs en què s’impliquen molts alumnes, ja que fem unes seleccions prèvies per grup-classe en què participa tot l’alumnat de 1r i 2n d’ESO. Els alumnes de 3r i 4t es presenten de manera més voluntària. Primer se seleccionen entre ells, però després fem l’acte d’elecció dels millors candidats a la biblioteca i amb el jurat format per professors de diferents departaments.

La propera setmana del 10 al 14 de maig Hiba haurà de preparar-se unes noves lectures que enguany s’envien per  vídeo (a causa de la pandèmia). Els resultats finals es coneixeran el 15 de juny en una gala  telemàtica.

A continuació teniu l’enllaç per poder accedir al vídeo que ha permès que Hiba hagi guanyat la semifinal territorial.

Li donem l’enhorabona a Hiba i li desitgem molta sort en la següent fase!!

Aneu a la barra d'eines