JORNADA DE TEAMBUILDING I HABILITATS DE COMUNICACIÓ AMB CAIAC PER A 2n d’FP

31/10/2023

L’alumnat de 2n del Cicle Formatiu de Grau Mitjà Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo i Gestió Administrativa Àmbit Turístic van gaudir d’una jornada de teambuilding i habilitats de comunicació amb caiac per la Badia dels Alfacs. En aquest indret idíl·lic de la nostra població l’alumnat va aprendre habilitats per a potenciar el treball en equip a la vegada que va establir un vincle positiu i de confiança amb els seus companys de classe. En finalitzar la sessió de caiac es va fer un col·loqui on l’alumnat va poder expressar les seues dificultats i també la part que els havia agradat més de l’activitat.