EMPRENEDORIA DE NÀUTICA LOCAL AMB NAVEGACIÓ A VELA I A MOTOR

9 i 10 de novembre de 2023

L’alumnat de 2n del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo va realitzar una activitat nàutica de navegació a vela i a motor. En el marc del Mòdul 14 Síntesi on es realitza un projecte vinculant totes les disciplines estudiades durant els dos anys del cicle formatiu, l’alumnat va realitzar una activitat complementària per la Badia dels Alfacs. El dijous dia 9 de novembre la pràctica es va centrar en la navegació a vela i totes les seues tècniques i el divendres dia 10 de novembre van poder aprofundir amb la navegació a motor.

L’alumnat va acabar la jornada d’emprenedoria de nàutica local amb una gran satisfacció ja que va ser un aprenentatge en context i van poder posar a la pràctica tot allò que treballen al taller.