IV Premi de Recerca en Memòria Democràtica

El dijous 10 de gener es va lliurar el IV Premi de Recerca en Memòria Democràtica. En aquesta ocasió es van presentar 14 treballs d’arreu de Catalunya. Entre ells participava l’exalumne del centre Pep Donate Resurrección amb el treball de recerca que portava per títol “Por llanuras y montañas guerrilleros libres van. Anàlisi de l’impacte dels maquis a la zona dels Ports i la vila de Vallibona”.

I estem d’enhorabona ja que el nostre centre ha començat l’any de la mateixa manera que el va acabar, és a dir, amb un exalumne guardonat pel seu treball de recerca. En Pep va aconseguir el primer premi i això ens omple de satisfacció vista la qualitat dels treballs que es van presentar. Que els nostres alumnes aconsegueixen premis d’aquesta categoria és gràcies al seu esforç i perseverança per fer les coses bé. Però, val a dir, que també darrera d’ells està el suport de les seves famílies i la tasca desenvolupada per tot el professorat del centre. Moltes gràcies a tots.

Pep, moltes felicitats pel premi de part de tota la comunitat educativa de l’institut Els Alfacs.