IMAGINARI FEMENÍ AL CONSELL COMARCAL DEL MONTSIÀ

Podeu veure fotos del vestíbul amb tot detall clicant aquí en aquest enllaç. Agraïm com sempre a la companya de SIEI Míriam Roca i tots els alumnes SIEI i també a l’educadora Mari Rico per l’ambientació del vestíbul.

Divendres 6 de març al Consell Comarcal del Montsià va tindre lloc l’acte “Imaginari Femení”, un esdeveniment que va tractar sobre la invisibilització del paper de la dona. L’escriptora i professora de l’INS Els Alfacs, Carme Cruelles Rosales, va fer una intervenció per constatar la invisibilitat de les dones en el contingut curricular. A continuació, Rebeca Staicu Berceanu, alumna de l’INS Els Alfacs, va presentar les conclusions del seu treball de recerca “La invisibilitat de les dones en el món de l’art”. En el marc d’“Imaginari femení”, es van presentar els expositors que mostraven la història en femení.

L’acte va finalitzar amb la lectura d’un manifest de commemoració del Dia Internacional de les Dones, a càrrec de la consellera Sònia Tomàs Roiget, responsable de l’Àrea de Polítiques d’Igualtat i LGTBI. “Imaginari Femení” va tindre lloc a les 10:30 a la Sala Emili Vives i Bertomeu del Consell Comarcal del Montsià. L’acte era obert al públic.

Cliqueu aquí per veure el vídeo de l’acte.