Concursos de Sant Jordi 2020

L’Institut Els Alfacs convoca per a aquest curs 19-20 els seus concursos habituals amb motiu de la Diada de Sant Jordi. Aquesta convocatòria que s’ha ultimat en les últimes setmanes estava previst anunciar-la presencialment a l’alumnat avui dia 13 de març. L’anul·lació d’activitats presencials decretada pel Govern de la Generalitat ens porta a utilitzar la via virtual com a comunicació oficial d’aquests concursos.

És raonable pensar que tot i l’excepcionalitat de la situació, els objectius dels concursos es poden mantenir en bona mesura. Precisament, en la majoria de les modalitats es tracta de treballs que l’alumnat pot dur a terme des dels seus domicilis i que normalment demanen una dedicació per a la qual ara l’alumnat tindrà temps disponible. Evidentment durant el confinament la realització dels treballs concursants només hauria d’implicar l’activitat individual. De tota manera mentre duren les restriccions es poden anar preparant les accions col•lectives (fotografies i preses de vídeo que impliquen més participants davant la càmera), les quals es podrien dur a terme quan acabe el confinament.

Cal tenir en compte també que la data i condicions de lliurament podrien modificar-se segons les circumstàncies. Per altra banda, obrim la via de comunicació del correu santjordialfacs@gmail.com per a consultes relacionades amb el concurs (atenció: és millor copiar l’adreça que seguir aquest enllaç directe al correu!) . De fet, aquesta és habitualment l’adreça on es fa el lliurament no presencial dels treballs i que ara queda a disposició de l’alumnat per fer totes les consultes relacionades amb aquests concursos de Sant Jordi.

Per altra banda, us pengem unes instruccions de participació en vídeo equivalents a les explicacions que hauríem donat a les classes si hagués estat possible fer-ho presencialment.