HISTÒRIES VISIBLES DE NUS TEATRE

Dilluns 1 de març els grups de 3r ESO D, 3r ESO E i 3r ESO F van participar en un teatre-fòrum virtual amb l’entitat NUS “Històries visibles” (els alumnes han estat asseguts amb rotllana i han anat exposant qüestions consensuades amb el grup).

Es tracta d’una companyia amb un gran bagatge en dinamitzar espais de joves on, a partir d’històries personals, se cerquen solucions i són els mateixos alumnes que, des del consens, faciliten noves oportunitats per resoldre el que es va representant durant 1 hora i mitja.

Cal dir que l’activitat es va iniciar al novembre amb la resta de grups de 3r d’ESO i es tracta d’una activitat promocionada per la regidoria de Polítiques Socials i Igualtat de l’ajuntament de la Ràpita.

Cal agrair la tasca tècnica del professor Joan Nivera i també la participació i implicació activa dels professors Carme Barberà, Albert Cairó, Sònia Castelló, Sofia Gozalbo, Sílvia Folqué, Dolors Llasat, Joan Lupiáñez i Albert Pellicer. D’altra banda, cal destacar també la col·laboració dels delegats i subdelegats dels grups que en tot moment es van fer suport desinteressadament a aquesta activitat (Dan Pascual i Berta Vilar, Jan Castellà i Camila Valencia, Nayara Esquerré i Oumayma Tobi).