FRANK BRUNET I PEP DONATE EXPLIQUEN EL PROCÉS PER FER UN BON TR

Divendres 1 de febrer els  alumnes Frank Brunet i Pep Donate que el curs passat van cursar 2n de batxillerat al nostre institut van fer una xarrada orientativa del Treball de Recerca als companys de 1r de batxillerat.

Una xarrada necessària i molt il·lustrativa amb preguntes freqüents i amb moltes indicacions útils a l’hora de realitzar el treball.

Cal dir que tant un alumne com l’altre han guanyat diversos premis del Treball de Recerca: Frank Brunet (premi IDECE), Pep Donate (premi de recerca en Memòria Democràtica).