XARRADA SOBRE LA UNIVERSITAT DE CASTELLÓ (UJI) A CÀRREC DE L’EXALUMNA ALBA ABELLA

El passat dilluns 28 de gener els alumnes de 2n de batxillerat van presenciar una xerrada sobre la universitat de Castelló o Universitat Jaume I a càrrec de l’ exalumna del centre Alba Abella.

Alba Abella va fer-nos una xerrada molt amena i dinàmica sobre la universitat de Castelló,  de la qual ella actualment n’és alumna. No només va parlar-nos de l’oferta formativa de la universitat  sinó que també va explicar-nos com es la vida al campus, les instal·lacions que hi ha, etc.

També ens va parlar d’un aspecte força important, sobre el tema de l’allotjament, ja sigui a una residència o a un pis d’estudiants. Seguint la directrius dels temes generals i ella sent de la Ràpita, va explicar-nos el tema  del transport per arribar fins la universitat, que es notablement senzill.

No només va oferir-nos una presentació de la universitat, que en part era força desconeguda per la majoria de l’alumnat sinó que també va parlar-nos de la seva experiència del batxillerat la selectivitat i el moment de triar una carrera.

Ens va mostrar la seva visió i el seu punt de vista personal sobre aquests moments tan propers a nosaltres.

La xerrada va ser molt agradable i eficient per a tothom, així com dinàmica i positiva. Crec que va servir per fer-nos reflexionar sobre una altra universitat que no sigui Tarragona o Barcelona, pel fet de ser una universitat nova, d’unes dimensions sorprenents i oferir unes taxes notablement més barates que a altres universitats.