Embolcalls sense residus

Dijous 22 i divendres 23 de novembre els alumnes de 4t d’ESO del projecte natura van organitzar amb la comissió escola verda una activitat per incentivar l’ús d’embolcalls reutilitzables per portar l’esmorzar. Així uns 70 alumnes van gaudir d’un suc ecològic o un café/tallat gratuïtament en demostrar que portaven l’esmorzar en una carmanyola o un boc&rolll. Vam aprofitar l’activitat per vendre boc&rolls a aquells alumnes i professors que ho van sol·licitar.

La comissió escola verda seguirà fomentant l’ús d’embolcalls reutilitzables entre la nostra comunitat i convida als pares a participar en aquest senzill gest que redueix notablement el consum d’alumini a la societat.