EL PROJECTE ETWINNING “COOKTURE” REP EL SEGELL DE QUALITAT!

Seguim obtenint reconeixement de la feina feta al llarg del curs pel nostre alumnat. En aquest cas en particular de l’alumnat de 4t ESO D i el projecte eTwinning anomenat “Cookture” realitzat conjuntament amb alumnat d’Itàlia i Grècia.

Estem molt satisfets del projecte que vam desenvolupar i els aprenentatges que vam poder compartir i aprendre mentre treballàvem la llengua anglesa i les competències digital i ciutadana, entre d’altres.

Enhorabona a tots i totes els i les participants pel merescut Segell de Qualitat que corrobora la bona feina feta.