EL FABLAB TTEE AMB ELS TdR DE BATXILLERAT

L’ alumnat de 1r de Batxillerat de l’institut visita el FabLab de les Terres de l’Ebre ubicat a la població d’Amposta. Un FabLab és un laboratori de fabricació digital que té com a finalitat apropar la tecnologia digital a la ciutadania en general, per tal que qualsevol persona pugui crear, fabricar i transformar les seves idees en alguna cosa material.

Un dels objectius del FabLab és el de donar suport i assessorar als treballs de recerca de Batxillerat enfocats a l’àmbit tecnològic durant tot el procés fins al desenvolupament del prototip i la comunicació del mateix. D’aquesta manera, l’alumnat de Batxillerat va conèixer aquest recurs que hi ha al territori per tal de desenvolupar el seu treball de recerca.