3r PREMI A LA JORNADA EMPRENEDORA DE LA FIRA D’EMPRESES SIMULADES DEL VENDRELL

23 de febrer de 2023

L’alumnat de 2n del Cicle Formatiu de Grau Mijtà de Gestió Administrativa Àmbit Turístic participa d’una jornada emprenedora a la I FIRA D’EMPRESES SIMULADES DEL BAIX PENEDÈS al Vendrell el dia 23 de febrer de 2023.

La jornada va consistir en muntar l’estand de l’empresa simulada que l’alumnat té creada en el marc de la matèria MP10 Empresa a l’aula i fer activitats de networking amb la resta d’empreses simulades. La segona part de la jornada consistia en fer una presentació oral a l’auditori del Vendrell de la seua empresa simulada.

L’empresa simulada es diu SERVEIS ALFACS i té com a missió la comercialització d’equips per a la protecció individual (EPI’s) i senyalització, tot dins de l’àmbit de la prevenció de riscos laborals. L’alumnat va dissenyar el seu estand i va fer networking amb la resta d’empreses de les comarques del Tarragonès i del Baix Ebre. Més tard, l’equip SERVEIS ALFACS va presentar la seua idea de negoci utilitzant la tècnica de l’elevator pitch que havien treballat a l’aula. Els resultats van ser molt gratificants ja que van aconseguir un tercer premi d’entre les dotze empreses simulades presentades.

Enhorabona a l’equip de SERVEIS ALFACS per la seua implicació i treball!