eFRIEND PROJECT (amics per correu electrònic) AMB BÈLGICA

Per segon any consecutiu hem realitzat un projecte amb l’institut Middenschool Heilig Hart, Bree, Bèlgica. El projecte ha estat treballat des de la matèria d’anglès de forma voluntària i hi han participat 16 dels 25 estudiants que formen el grup de 2n d’ESO A. Aquest any l’alumnat del nostre centre ha interactuat amb 13 estudiants belgues d’entre 13 i 14 anys també. Han intercanviat correus electrònics enlloc de cartes tradicionals, adaptant-nos a la situació Covid19.

L’objectiu principal ha estat millorar les destreses de comprensió i producció escrita. Això ha estat possible gràcies a la motivació dels estudiants que han utilitzat una comunicació real emprant l’anglès. De la mateixa manera, se’ls ha ofert l’oportunitat de conèixer i aprofundir en la cultura d’un altre país enriquint així els seus coneixements.

També vam crear un pòster on vam localitzar els dos instituts al mapa del món i vam fer cartells amb una petita descripció de l’alumnat participant que podeu veure a la planta baixa de l’institut.

Esperem poder seguir “cartejant-nos” l’any que ve amb els nostres penfriends belgues!