“RRReciclatgeman” GUANYA UN DELS PREMIS DE LA XIV EDICIÓ PEDERICO MAYOR ZARAGOZA

Albert Cairó

Aquest dissabte 22 de maig de 2021 un grup d’alumnes de 3r ESO E han guanyat un premi a la XIV Edició Premi Federico Mayor Zaragoza. L’alumnat de 3r ESO ha participat enguany en el  concurs de creació de videoclips sota la temàtica: SOSTENIBILITAT I CONSUM RESPONSABLE (Objectius per al Desenvolupament Sostenible 11 i 12), que convoca l’Associació Amigues i Amics de la Unesco Tortosa.

Les classes de Cultura i Valors Ètics de 3r ESO s’han dividit en diferents grups d’uns 4 alumnes que han realitzat un  vídeoclip cadascun tenint com a tema central la Sostenibilitat i el Consum Responsable.  El videoclip guanyador: RRReciclatgeman exposa de manera concisa i entenedora el tema de les 3R mitjançant la seqüenciació de dibuixos i posant la veu el grup d’alumnes.

El vídeoclip ha resultat premiat en aquesta XIV Edició del  Premi Federico Mayor Zaragoza en el 2n Accèssit en la categoria de Segon cicle d’ESO aquest passat dissabte 22 de maig de 2021. Teniu ganes de veure’ls? Només cal que cliqueu a l’enllaç.

“RRReciclatgeman” 2n ACCÈSSIT 2n Cicle d’ESO:  https://youtu.be/O8NN_wqqt5g