COMENCEM DE NOU EL CURS AMB CFGM GESTIÓ ADMINISTRATIVA ÀMBIT TURÍSTIC

Una nova promoció del Cicle Formatiu de Grau Mitjà Gestió Administrativa Àmbit Turístic comença el curs amb projectes i expectatives altes pel que fa a aprenentatge empresarial. Els grups són heterogenis pel que fa a interessos i objectius a curt termini ja que trobem alumnat que en continuïtat a l’etapa de l’Educació Secundària Obligatòria segueix la seua formació i també alumnat que vol millorar la seua empleabilitat i torna al centre educatiu. L’alumnat de 1r curs està aprenent conceptes nous pel que fa a comunicació al client, informàtica, comptabilitat, documentació administrativa i recursos humans; i l’alumnat de 2n destaca per la seua etapa d’aprofundiment i aplicació real dels conceptes ja adquirits el curs anterior.

Us desitgem un bon curs a tot l’equip del cicle formatiu!