L’ALUMNAT DE PSICOLOGIA ASSISTEIX A LA 4a JORNADA DE SALUT MENTAL D’OCELL DE FOC

Dimarts 17 d’octubre l’alumnat de la matèria optativa de Psicologia, acompanyats per les professores Dolors Llasat i Lluïsa Ahis, van poder assistir a l’auditori Felip Pedrell de Tortosa a la 4a Jornada de Salut Mental sota el títol “Aprenent a cuidar-nos” i dirigida per la psico woman Isa Duque

A finals de setembre el programa Ocell de Foc Terres de l’Ebre va iniciar la campanya “No és culpa meva”, l’objectiu de la qual és lluitar contra l’estigma de la salut mental entre les persones joves. Aquesta consisteix en material audiovisual d’activistes de salut mental que comparteixen les seves històries i animen la gent jove a demanar ajuda si viuen un moment de malestar emocional.

La campanya invita les persones a entrar a la pàgina web noesculpameva.cat on trobaran informació sobre la salut mental i estigma, històries reals de joves i vídeos debats i xarrades que es van realitzar amb la col·laboració d’influencers com Luc Loren, Yaiza Sanz i Melo Moreno, entre altres activistes de la salut mental. També convida a compartir les seves històries, ja que per trencar amb l’estigma el primer és parlar-ne i trencar el silenci.

Per altra banda, al Linktree d’Ocell de Foc Terres de l’Ebre tindran accés a tots els serveis d’una forma ràpida i accessible. Dins la pàgina web de la campanya, també trobaran un apartat que es diu “Ajuda” i “Recursos”, on la persona accedirà a diversos tips i telèfons on acudir per demanar suport en cas de necessitar acompanyament psicològic. A més, trobarà els diversos nuclis d’Ocell de Foc que participen de la campanya i un enllaç al seu contingut.