COM FER UN TREBALL DE RECERCA?, NÚRIA RUIZ. MODELS DE TREBALLS DE RECERCA D’ALUMNAT DEL CENTRE.

Dilluns 11  i dijous 14 de gener l’alumnat de 1r de batxillerat van poder gaudir d’una xarrada telemàtica realitzada per la professora de química de la URV Núria Ruiz. Ja és el tercer any que ens visita la professora Ruiz i ens introdueix els conceptes bàsics i més significatius per poder emprendre un treball de recerca.

Us deixem un enllaç on podeu trobar la presentació de la xarrada i un recull de treballs de recerca de l’alumnat premiats, publicats o amb un interès concret que poden servir-vos com a models. Us recordem que al Moodle teniu una entrada per al Treball de Recerca i allí podeu trobar tota mena d’informació sobre el tema.

Treballs de recerca 2015-18.

Treballs de recerca 2018-19.

Treballs de recerca 2019-20.