CHRISTMAS CRAFTS

Mercè Izquierdo
Els alumnes de 2n d’ESO dels agrupaments flexibles CDE1 i AB3 a la classe d’anglès amb la professora Mercè Izquierdo van fer unes sessions de Christmas crafts per realitzar un calendari d’advent senzill. Amb rolls de paper higiènic, un CD, tisores, cinta adhesiva de doble cara i cinta decorativa van fer unes caixetes que van omplir amb monedes de xocolata, dolços i un bon desig per un company/a sense saber, a priori, qui el rebria. Després, es va realitzar un sorteig per adjudicar cada caixeta. De manera que, cada alumne/a es va endur un petit regal fet a mà i un bon desig d’un company seu de classe.
Us adjunto el link al vídeo per veure com fer aquesta manualitat nadalenca tan senzilla.