CFGM GESTIÓ ADMINISTRATIVA ÀMBIT TURÍSTIC AL TEMPS DE CAVALLS

Alumnat 1r CFGM GESTIÓ ADMINISTRATIVA ÀMBIT TURÍSTIC

Els grups de primer i segon del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa Àmbit Turístic del nostre institut vam gaudir d’una sortida a “Temps de Cavalls” a la Galera.

L’alumnat vam participar en equip en la realització de les diverses activitats, amb l’objectiu de crear cohesió de grup i sinergies positives. Pere Clotet ens va oferir un matí ple d’experiències de coneixement propi i de recerca d’aptituds.

A l’inici vam tenir alguns dubtes, però a mesura que passava el matí l’alumnat vam construir un equip sòlid assolint el propòsit de la sortida.
L’equip docent està molt content del resultat de la sortida.
Felicitats equip!