BOOK RECOMMENDATIONS

rsz_bookDurant tot el mes de novembre la biblioteca del nostre institut ha acollit una petita exposició anomenada: “Book recommendations”. Aquesta exposició l’ha organtitzat la professora Gràcia Gimeno i ha consistit en què un grup d’alumnes de 2n d’ESO han redactat en anglès la recomanació d’un llibre, aquesta activitat ha sorgit com a complementació d’una unitat del currículum de 2n d’ESO d’anglès, anomenada : “Els gèneres literaris”. Els alumnes han redactat en anglès  la sinopsi d’un llibre que els hagi agradat molt, han fet el dibuix  de la portada del llibre que han escollit i han muntat un tríptic molt visual. Hem decidit que un treball així, que parla de recomanacions de llibres juvenils, havia d’estar exposat a la biblioteca. La veritat és que molts alumnes han visualitzat aquests treballs.