ARTRA 360º: ELS OFICIS ARTESANS

Els dies 21, 21 i 23 de novembre l’alumnat de 3r d’ESO de l’institut Els Alfacs ha participat en el projecte Artesania 360°. En aquest enllaç podeu veure la notícia a TV3 comarques.

Sis artesans i artesanes de renom han apropat els joves als oficis artesans: artesana joiera (Laia Altadill), artesana barretaire (Jordina Bravo), artesana llatadora (Gisela Chortó), artesana ceramista (Teresa Marta Batalla),  artesana vidriera (Núria Romeu) i artesà picapedrer (Joan Mateu).

L’alumnat ha realitzat peces d’artesania, ha pogut conèixer un d’aquests oficis amb més profunditat i ha pogut formar part d’un itinerari d’orientació formativa vinculada a l’artesania i els oficis artístics.