ALUMNES UNIVERSITARIS: IRENE AÑÓ I DAVID BRUNET

Arnau Bel i Alèxia Brusca

El passat divendres 11 de febrer van venir dos exalumnes del nostre centre per a explicar-nos el seu primer any d’estudis universitaris. Irene Añó, estudiant de psicologia a la URV i David Brunet, que estudia física a la UB, ens van donar els seus consells i les pautes a seguir per poder arribar a la universitat en condicions. Des del procés d’inscripció fins a l’organització del seu dia a dia, ens va quedar ben clar que l’etapa universitària s’ha d’aprendre, créixer i viure. Moltes gràcies a tots dos!